Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος: Απαγορεύεται η είσοδος σε πολίτες με αναπηρία!

Το μεσημέρι της Δευτέρας 2 Απριλίου, ο Τόλης Μουμτζόγλου, αθλητής της Εθνικής ομάδας μπάσκετ με αμαξίδιο, επισκέφθηκε το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος στα Βριλήσσια, αλλά προς έκπληξή του, του απαγορεύτηκε η είσοδος! Η απάντηση που έλαβε από τον υπάλληλο της τράπεζας για την απαγόρευση της εισόδου του στο υποκατάστημα, ήταν πως «κάποια στιγμή στο παρελθόν κάποιο άλλο άτομο με αμαξίδιο μπήκε στην τράπεζα και πυροβόλησε κάποιον υπάλληλο, και από τότε η πολιτική της τράπεζας είναι να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την είσοδο σε άτομα με αναπηρία και να τα εξυπηρετεί έξω από το κατάστημα, στο πεζοδρόμιο
Διαβάστε ολόκληρη την καταγγελία του Τόλη Μουμτζόγλου και διαδώστε τη με κάθε μέσο:



Τη Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012, το μεσημέρι, μου απαγορεύτηκε η είσοδος στην Εθνική τράπεζα της Ελλάδος, στο υποκατάστημα των Βριλησσίων, με την πρόφαση ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν κάποιο άλλο άτομο με αμαξίδιο μπήκε στην τράπεζα και πυροβόλησε κάποιον υπάλληλο. Από τότε, η πολιτική της τράπεζας είναι να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την είσοδο σε άτομα με αναπηρία και να τα εξυπηρετεί έξω από το κατάστημα, στο πεζοδρόμιο.
Όταν ζήτησα από κάποιον υπεύθυνο που βγήκε έξω να μου δώσει εξηγήσεις για αυτήν την απαγόρευση και να μου εξηγήσει ποια είναι η μέριμνα της τράπεζας για την είσοδο των ανθρώπων με καροτσάκι, αυτός με αγνόησε επιδεικτικά και μπήκε μέσα. Όταν κατάφερα, με κίνδυνο της σωματικής μου ακεραιότητας να μπω στην τράπεζα, αφήνοντας το αναπηρικό μου αμαξίδιο απ’έξω, αυτός δε δίστασε να μου επιτεθεί φραστικά και ίσως και σωματικά, αν δεν είχε υπάρξει παρέμβαση των ψυχραιμότερων.
Ερωτώμενος ο διευθυντής της τράπεζας γιατί δε φροντίζει να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στις θύρες ασφαλείας έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται οι άνθρωποι με αμαξίδιο, αυτός απάντησε: «Αυτά δεν είναι δική μου δικαιοδοσία, με πόρτες θα κάθομαι να ασχολούμαι;».
Φεύγοντας από εκεί τηλεφώνησα στην αρμόδια υπηρεσία παραπόνων της τράπεζας και κατήγγειλα το περιστατικό (Αρ. παραπόνου 1008929-12).
Τόλης ΜουμτζόγλουΤην Τετάρτη 4 Απριλίου 2012, μου τηλεφώνησε κάποια κυρία, εκπρόσωπος της τράπεζας, η οποία επιβεβαίωσε το περιστατικό με τον πυροβολισμό του υπαλλήλου από κάποιο άτομο με αμαξίδιο και «εξήγησε» ότι μετά από αυτό οι υπάλληλοι είναι επιφυλακτικοί στο να αφήσουν κάποιο άτομο με καρότσι να μπει μέσα στην τράπεζα. Ως μόνη απάντηση σε όλο αυτό το ρατσιστικό περιστατικό είχε να πει ότι θα φροντίσει να ενεργοποιηθεί το κουμπί για ΑΜΕΑ που υπάρχει έξω από τις τράπεζες, αλλά που ποτέ δε δουλεύει. Κατά τα άλλα να μην είμαι πολύ «απαιτητικός», γιατί «έτσι είναι τα πράγματα στην Ελλάδα με την προσβασιμότητα, δεν τα ξέρεις τώρα;».
Θεωρώ τη συμπεριφορά των υπαλλήλων, καθώς και την πολιτική της τράπεζας άκρως ρατσιστική για αυτό και θα ήθελα να τα καταγγείλω σε οποιονδήποτε αρμόδιο φορέα, μέσο μαζικής ενημέρωσης και όποιον άλλο ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο θέμα. Απαίτηση μου είναι ο σεβασμός και η ίση μεταχείριση, όπως και η άμεση μέριμνα όλων των τραπεζών, και όχι μόνο της συγκεκριμένης, στα θέματα προσβασιμότητας.

disabled.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου